KLIENT

Cerrad to firma z tradycjami sięgającymi czasów przedwojennych, łącząca wieloletnie doświadczenie z nowoczesnymi technologiami. Wielokrotnie nagradzana prestiżowymi wyróżnieniami. Posiada jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie, produkuje wysokiej jakości płytki gresowe i klinkierowe, które poddawane są ścisłej kontroli, posiadają atesty oraz krajowe i zagraniczne certyfikaty. Produkty doceniane są w Polsce i za granicą. Firma Cerrad daje swoim klientom nieograniczone możliwości aranżacji przestrzeni.



Problem / Zagadnienie / Potrzeba

a) Wizerunek – dostosowanie strony zgodnie z techniką RWD (Responsive Web Design) oraz nowoczesnym designem, mogącej konkurować z najlepszymi z branży.

b) Wdrożenie funkcjonalności umożliwiających atrakcyjne prezentowanie treści.

c) Uniezależnienie się od jednego wykonawcy (gdy wdraża swoje dedykowane aplikacje) - oparcie rozwiązań o Open Source.

d) Potrzeba zorganizowania w jednym miejscu informacji o produktach. Brak centralnej bazy – jedynie system magazynowy, ale z danymi cząstkowymi (technicznymi i stanami).

e) Potrzeba dywersyfikowania treści pod różnych użytkowników i ich potrzeby informacyjne.

ROZWIĄZANIE

Ad. A, B, C – Wdrożenie strony na platformie WordPress, stosowanie maksymalnej ilości gotowych rozwiązań zamiast pisania własnych, dedykowanych.

Ad.D. Rekomendacja wykorzystania Magento - na początek bez funkcji sklepowej, jedynie jako katalog produktów i zintegrowana baza utrzymująca wszystkie informacje o produktach: od zdjęć, parametrów technicznych i użytecznych, po stany magazynowe.

Ad.E. Powstały projekty:
cerrad.pl - dla odbiorców końcowych produktów firmy, z prezentacją oferty, inspiracjami, poradami itd.

projektanci.cerrad.pl - sekcja tylko dla architektów i projektantów. Dostęp po zalogowaniu - informacje skierowane do tej konkretnej grupy docelowej.

sales.cerrad.pl - pewnego rodzaju intranet wewnętrzny oparty o Magento. Zawiera informacje o ofercie dla handlowców jak choćby dostęp do produktów dedykowanych (np. przygotowywanych dla sieci handlowych); moduł do przygotowywania i generowanie ofert z pełnego asortymentu; moduł dla zarządu do analizowania postępu realizacji celów sprzedażowych (ogólnie i na poszczególnych handlowców), wszystko w formie wizualnej oraz na bazie danych tabelarycznych.

Wdrożenie strony w oparciu o CMS WordPress

Stworzyliśmy nowoczesną stronę, podstawę do prezentację aranżacji, inspiracji, porad i przede wszystkim spiętą z intuicyjnym katalogiem produktów. Przygotowaliśmy interaktywną prezentację sieci sprzedaży, wdrożyliśmy wielojęzyczność witryny i dostosowaliśmy ją do urządzeń mobilnych (responsywność).

Atrakcyjna prezentacja aranżacji

Przy prezentacji aranżacji i produktów kierowaliśmy się estetyką, użytecznością i potrzebami klientów. Spora część użytkowników poszukuje inspiracji, dlatego opracowaliśmy model prezentacji aranżacji który odsyła do konkretnego produktu, zastosowanego w danej aranżacji. Dzięki temu użytkownik nie błądzi po stronie w poszukiwaniu produktu, który zainspirował go w aranżacji.

Do prezentacji produktów wykorzystaliśmy slider przedstawiający aranżacje z danej kolekcji. Na każdym slajdzie z aranżacją, poprzez zamieszczenie pinów, oznaczyliśmy konkretny produkt. Pin stanowi link prowadzący do konkretnego produktu.


Prezentacja aranżacji, płytki Cerrad

Integracja WordPress - Magento

Wykorzystaliśmy funkcjonalność integracji systemu WordPress z systemem Magento na kilku płaszczyznach. Jedną z podstawowych jest zastosowanie poniżej każdej aranżacji zaczytywania się produktów z danej kolekcji (zdjęcie produktu, nazwa i cena), które przenoszą użytkownika do karty produktu. Aranżacje obsługiwane są przez CMS Word Press, natomiast produkty kolekcji pobierane są z Magento, które obsługuje katalog produktów.


Funkcjonalność integracji systemu WordPress z systemem Magento na stronie firmowej Cerrad

Sieć sprzedaży (mapa interaktywna)

Sieć sprzedaży firmy Cerrad to najbardziej czasochłonny moduł. Klient na poprzedniej stronie posiadał tego typu moduł, ale w formie tabelarycznej. Naszym celem była lepsza jego prezentacja, w wersji bardziej interaktywnej. Wykorzystaliśmy do tego API Google Maps (prezentacja na mapie miejsc sprzedaży produktów klienta).

Efekt:

  • Możliwość wyszukania swojej miejscowości (geolokalizacja) i sprawdzenie jak daleko znajduje się sklep, który oferuje produkty klienta.
  • Określenie trasy swojej geolokalizacji do wybranego sklepu.
  • Pełna informacja o sieciach sprzedaży (nazwa sklepu, adres, numer telefonu i adres www – filtrowane w przypadku, kiedy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę miejscowość).

Sieć sprzedaży (mapa interaktywna) na stronie Cerrad

Wielojęzyczność strony – zarządzanie 10 wersjami językowymi

Do wdrożenia wielojęzyczności witryny wykorzystaliśmy moduł Multisite w WordPress’ie, który pozwolił nam na stworzenia osobnych stron dla danego języka. Strona dostępna jest w 10 wersjach językowych: polska, angielska (USA), angielska (Wielka Brytania), rosyjska, ukraińska, rumuńska, niemiecka, słowacka, czeska i hiszpańska.

Efekt:

  • Jedna instalacja – 10 wersji językowych.
  • Jeden serwer i baza danych –zarządzanych poprzez jeden panel (możliwość przypisania użytkowników, nie do całości, a tylko do danej wersji językowej).
  • Nowoczesna strona z uwzględnieniem wielojęzyczności odbiorców.
  • Szeroki zakres odbioru, dotarcie z ofertą do szerokiego grona klientów.
Wielojęzyczność strony, 10 wersji językowych
Tworzymy serwisy internetowe różnego typu dla klientów z wielu branż. Od serwisów firmowych, stron produktowych po portale eksperckie i informacyjne. WordPress okazał się w każdym przypadku trafnym wyborem, pozwalającym klientom profesjonalnie zaistnieć w Internecie. Zapraszamy do sprawdzenia oferty i przeglądnięcia portfolio.

Wdrożenie Magento

Wdrożyliśmy katalog produktów na platformie Magento. Dzięki temu zyskaliśmy szczegółowo opisany produkt z wszystkimi parametrami, z możliwością pobrania zdjęcia i karty produktu, obliczenia ilości płytek na podstawie powierzchni oraz przejścia do innych produktów z tej samej kolekcji. Katalogi produktów można sortować wg pozycji, nazwy, ceny, nazwy kolekcji i rektyfikacji.

Wdrażamy w pełni funkcjonalne sklepy internetowe na platformie Magento, gotowe do realizacji sprzedaży. W ramach wdrożenia zapewniamy: konfigurację platformy, przez wprowadzenie produktów, po przygotowanie treści regulaminowych zgodnych z obowiązującą ustawą. Doświadczenie i specyficzne, wypracowane przez nas podejście do wdrożeń pozwala nam optymalizować koszty wdrożenia.
Sprawdź naszą ofertę w zakresie:

Wsparcie techniczne i contentowe

Tak duże wdrożenie wymaga wsparcia technicznego (stałego nadzoru, wsparcia działań redaktorów, a czasami też wyręczenia ich w realizacji prac). Wprowadzamy nowe produkty, uaktualniamy ofertę, pracujemy nad funkcjonalnością i rozwiązujemy bieżące problemy.

Wynik: większy ruch na stronie

Po przebudowie strony firmowej wzrosła liczba odwiedzin. Nie tylko więcej użytkowników wchodziło na stronę, wracało do niej, ale i spędzali na niej więcej czasu – co wskazuje na pozytywny odbiór serwisu. Statystyki wypadają bardzo obiecująco.

  • W ciągu miesiąca średnio: 25 tys. sesji, 17 tys. użytkowników i 141 tys. odsłon.
  • Czas spędzania użytkowników na stronie – ponad 3 minuty.
  • Niski współczynnik odrzuceń: 33%
wdrozenia-wordpresswdrozenia-wordpress-hover
wdrozenia-magentowdrozenia-magento-hover
wsparcie-magentowsparcie-magento-hover
iekosystemiekosystem-hover
skuteczny-contentskuteczny-content-hover
webeksperciwebeksperci-hover
Zadaj pytanie on-line