KLIENT

Vidaron to jedną z najbardziej znanych i najwyżej ocenianych marek chemii budowlanej. Koncentruje się na zestawie specjalistycznych środków do ochrony i dekoracji drewna. Produkty marki Vidaron zapewniają optymalną ochronę, konserwację i dekorację drewna.
To bezpieczne produkty najwyższej jakości.



PROBLEM

Dotychczasowe podejście wdrożeniowe klienta opierało się na projektowaniu ostatecznego wyglądu i funkcjonalności już na samym początku projektu (przewidywaniu i wymyślaniu wszystkich funkcjonalności). Często prowadziło to do tworzenia rozwiązań, które nie były w pełni wykorzystywane. Generowało to również dłuższy czas realizacji i większe koszty.

ROZWIĄZANIE

Zarekomendowaliśmy zmianę podejścia– wdrożenie otwarte, czyli wdrożenie minimalnej konfiguracji spełniającej kluczowy cel biznesowy (możliwość sprzedaży online), a następnie konsultowanie i wdrażanie kolejnych funkcjonalności, o ile będzie to realnie konieczne. Dodatkowo, w ramach abonamentu realizowane są działania marketingowe oraz budowa i-Ekosystemu sprzedażowego.

WDROŻENIE OTWARTE MAGENTO

Wdrożenie otwarte Magento – czyli wdrożenie podstawy (niezbędnych funkcjonalności do uruchomienia sklepu), a jego rozwój przewidziany w ramach usługi wsparcia technicznego. Dzięki temu udało się przeprowadzić wdrożenie szybko, optymalizując koszty i uniknąć wielu niepotrzebnych funkcjonalności, które są zazwyczaj płatne, a rzadko się je wykorzystuje.

Duży nacisk na prezentację produktu

Skupiliśmy się na rozważeniu i opracowaniu koncepcji prezentacji produktu - jako punktu startowego podejmowania decyzji o zakupie. Skoncentrowaliśmy się na 3 głównych pytaniach:

  • Jaki rodzaj produktu wdrożyć? (prosty, grupowy, konfigurowalny)
  • Jakie cechy produktu udostępnić do filtrowania?
  • Na jakie kategorie podzielić nawigację w sekcji produktowej?

Wszystkie opcje analizowaliśmy pod kątem wizerunkowym, marketingowym, SEO oraz przede wszystkim pozytywnych doświadczeń użytkownika.

PRODUKT GRUPOWY – ZAKUP PRODUKTU O RÓŻNEJ POJEMNOŚCI

Wprowadziliśmy produkty grupowe (grouped) – które umożliwiają zakup produktu o różnych pojemnościach, w tej samej karcie produktu. To rozwiązanie w dużej mierze usprawnia proces zakupu, klient otrzymuje listę wszystkich dostępnych pojemności, zlokalizowanych w jednym miejscu i nie jest zmuszony do żmudnego poszukiwania produktu.

PRODUKTY PROSTE DO WYKORZYSTANIA MARKETINGOWEGO

Zastosowaliśmy także produkty proste (simple) do wykorzystania marketingowego (np. Ceneo, Allegro, GMC, remarketing, itd.) i pod kątem SEO.

Podejście wielotorowe do prezentacji produktu daje potencjalnym klientom możliwość odszukania produktu i jego opcji według różnego schematu wyszukiwania, co przyczynia się do zwiększenia jego satysfakcji z korzystania ze sklepu.

Karta produktu, produkt prosty, sklep Vidaron
Produkt prosty, sklep Vidaron na Magento

Spójność graficzna sklepu Vidaron

Zadbaliśmy o spójność wizualną sklepu z serwisem produktowym vidaron.pl (kolorystycznie i stylistycznie). Sklep utrzymany jest, w charakterystycznej dla marki, zielonej kolorystyce, na głównym planie znajduje się centralna postać kampanii reklamowej marki VIDARON. Obie strony łączy spójna typografia.

Wsparcie techniczne w ramach abonamentu

W ramach abonamentowego wsparcia technicznego platforma sklepowa jest na bieżąco monitorowana i przede wszystkim rozwijana o dodatkowe funkcjonalności. Każda z nich jest konsultowana i omawiana w celu ustalenia jej realnej przydatności – nie każdy pomysł jest od razu realizowany, niektóre są modyfikowane.


W pierwszych 2 miesiącach wsparcia technicznego wdrożyliśmy m. in. takie dodatki jak:

  • integrację z SALESMANAGO (obsługa newslettera oraz marketing automation),
  • dodano funkcję wyliczania brakującej kwoty do darmowej dostawy,
  • integrację z systemem ERP (przygotowanie generatora zamówień do pliku).
Wdrażamy w pełni funkcjonalne sklepy internetowe na platformie Magento, gotowe do realizacji sprzedaży. W ramach wdrożenia zapewniamy: konfigurację platformy, przez wprowadzenie produktów, po przygotowanie treści regulaminowych zgodnych z obowiązującą ustawą. Doświadczenie i specyficzne, wypracowane przez nas podejście do wdrożeń pozwala nam optymalizować koszty wdrożenia.
Sprawdź naszą ofertę w zakresie:

Abonament marketingowy

W ramach abonamentu prowadzimy działania marketingowe oraz monitorujemy statystyki sklepu i zachowania użytkowników. Na podstawie takich obserwacji i analiz wprowadzamy różnego rodzaju modyfikacje w sklepie i dostosowujemy działania marketingowe.


Promujemy wartościowy content tworzony na sklepie i serwisach sprzedażowych (marketing szeptany i ekspercki) – na portalach społecznościowych, popularnych forach tematycznych, portalach branżowych, tablicach ogłoszeń itp.

Zleć nam skuteczne działania marketingowe

Tworzymy i promujemy wartościowy content, który zapewnia stały wzrost sprzedaży i pozycji w Google.

Budowa i-Ekosystemu

Wdrażamy dla marki Vidaron serwisy sprzedażowo-poradnikowe, landing page'e, strony produktowe. Analizujemy potrzeby użytkowników, najpopularniejsze ich zapytania na znanych forach remontowo-budowlanych i ogrodowych, i na ich podstawie określamy tematykę serwisów.

Interesuje Cię zbudowanie i-Ekosystemu?

Chcesz dowiedzieć się więcej? Śmiało, pytaj – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

wdrozenia-wordpresswdrozenia-wordpress-hover
wdrozenia-magentowdrozenia-magento-hover
wsparcie-magentowsparcie-magento-hover
iekosystemiekosystem-hover
skuteczny-contentskuteczny-content-hover
webeksperciwebeksperci-hover
Zadaj pytanie on-line