KLIENT

Magnat to jeden z niekwestionowanych liderów na rynku farb i struktur dekoracyjnych do wnętrz. Marka wielokrotnie wyróżniana prestiżowymi nagrodami. Znalazła się w ścisłej elicie brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. To bardzo znana i lubiana marka, najczęściej rekomendowana przez kupujących i ekspertów.

ZADANIE

  • Wdrożenie sklepu na platformie Magento (multistore).
  • Opracowanie 6 serwisów wspierających sprzedaż w sklepie (4 LP, rozbudowany portal ekspercki i profesjonalne konto firmowe na popularnym portalu tematycznym).
  • Fachowe wsparcie techniczne (rozwiązywanie problemów, rozwój funkcjonalności itd.).
  • Prowadzenie przemyślanych działań content marketingowych (promocja angażujących treści w ramach marketingu szeptanego i eksperckiego).
  • Prowadzenie działań marketing automation (obsługa Sales Manago).

Wdrożenia MagentoWsparcie MagentoWdrożenia WordPressi-Ekosystem

Opracowany przez nas i-Ekosystem generuje dla sklepu Magnat 40% ruchu z polecenia (kanał Referral)

Wszystko za sprawą atrakcyjnego contentu, który odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników, przekierowując ich jednocześnie na stronę docelową (e-sklep) oraz dystrybucji w ramach marketingu szeptanego i eksperckiego. Ruch sprowadzony na sklep internetowy jest wysokiej jakości i odznacza się wysokim stopniem konwersji.

Punktem wyjściowym była budowa bazy, centrum i-Ekosystemu, czyli sklepu, na który miał być kierowany ruch z sieci serwisów sprzedażowych – stron produktowych, LP, serwisów tematycznych, portali społecznościowych. Rozbudowany i-Ekosystem generuje spory ruch, zajmuje wysokie pozycje w Google i zwiększa sprzedaż.

LP jako strony szybkiego pozycjonowania

Landing page Magnat

Jednostronicowe serwisy były nastawione na prezentację konkretnych produktów. Wdrożyliśmy 4 LP poświęcone 4 różnym systemom dekoracyjnym:

  • Beton Magnat Style.

Zobacz stronę STATYSTYKI

  • Stiuk Wenecki Magnat Style.

Zobacz stronę STATYSTYKI

  • Perla Sabbia Magnat Style.

Zobacz stronę STATYSTYKI

  • Trawertyn Magnat Style.

Zobacz stronę STATYSTYKI

Głównym celem serwisów było przekierowanie użytkowników na stronę sklepu internetowego. Dlatego zaprojektowaliśmy układ serwisu pod kątem pożądanych akcji. Maksymalnie skróciliśmy drogę użytkownika do realizacji celu, zdecydowana większość linków prowadzi do sklepu, na stronie serwisu nie ma możliwości zakupu produktów czy wysłania zapytania. Odpowiednie komunikaty, prosta nawigacja, call to action – przyspieszają osiągnięcie celu.

Landing page jest skierowany do konkretnie sprecyzowanej grupy odbiorców. Jego zawartość odpowiada potrzebom i oczekiwaniom konkretnych klientów. Została opracowana na podstawie wyselekcjonowanych optymalnych fraz generujących największą liczbę zapytań w wyszukiwarce Google dla oferowanych produktów.

Dysponując małym obszarem, staraliśmy się jak najlepiej go wykorzystać, by zapewnić jego skuteczność. Serwis zawiera wszystkie ważne informacje i korzyści dla klienta – przekazujemy mu wiedzę o właściwościach, zastosowaniu i zaletach produktu. A przede wszystkim informujemy go jaką będzie miał korzyść z jego zakupu. W przypadku np. betonu jest to oryginalna imitacja zakupu, łatwa aplikacja; w przypadku trawertynu to głównie efektowna imitacja, znacznie tańsza od naturalnego kamienia.

LP Beton na I miejscu na liście stron odsyłających do sklepu

Landing page ma wysoki współczynnik konwersji, zoptymalizowany pod konkretne frazy kluczowe szybko się wypozycjonował. Użytkownicy skierowani odpowiednimi frazami na miniserwis znajdują to, czego szukali. Sklep informuje o wielu produktach, landing page skupia się na jednym, przez co pozwala na precyzyjną komunikację marketingową, z konkretną niszą, przy użyciu wyłącznie adekwatnego dla tej niszy contentu.

Przejścia na sklep Magnat ze stron zapleczowych, screen analytics

Wszystkie LP znalazły się na pierwszej stronie w Google
na wiele kluczowych zapytań

Wszystkie LP zostały wykorzystane do budowania pozycji stron na określone hasła. Na popularne zapytania użytkowników utrzymują się na wysokiej pozycji w Google:

Beton Magnat (1 strona, 4 pozycja)
Stiuk wenecki kolorystyka (1 strona, 6 pozycja)
Perla Sabbia opinie (1 strona, 2 pozycja)
Trawertyn na ścianie w salonie (1 strona, 1 pozycja)

Tworzymy serwisy internetowe różnego typu dla klientów z wielu branż. Od serwisów firmowych, stron produktowych po portale eksperckie i informacyjne. WordPress okazał się w każdym przypadku trafnym wyborem, pozwalającym klientom profesjonalnie zaistnieć w Internecie. Zapraszamy do sprawdzenia oferty i przeglądnięcia portfolio.

Portal ekspercki

Skupiliśmy się na jednym portalu eksperckim, który zbiorczo prezentuje pełną ofertę Systemu dekoracyjnego Magnat Style. Zaprezentowaliśmy efekt – 13 najmodniejszych struktur dekoracyjnych na ścianach, i w takim kontekście osadziliśmy produkty. Serwis z rozbudowanymi podstronami (struktury, aranżacje, opinie, instrukcje), których głównym trzonem jest blog (ekspercki poradnik) został wykorzystany, by edukować Klientów na temat produktów, a następnie wyedukowanych przesyłać na sklep.

Serwis wyczerpująco przedstawia zagadnienia związane z systemami dekoracyjnymi, w kwestiach najczęściej poruszanych i wyszukiwanych przez zainteresowanych użytkowników. Zawiera pełne informacje o produkcie (właściwości, zalety, certyfikaty, narzędzia, zastosowanie, kolorystyka), fachowe porady, instruktażowe filmy, pomoc eksperta oraz inspirujące aranżacje. Ponadto blog pozwala nam rozwijać zawartość o nowe wpisy, tematycznie powiązane z promowanymi produktami.

Opracowaliśmy przyjazny dla klienta sposób prezentacji produktów, dogodne funkcjonalności, eksperckie wpisy, które dostarczają gotowych rozwiązań i poruszają problemy ważne dla potencjalnych klientów. Wartościowe wpisy powstają na bazie zapytań klientów – wpisywanych w Google i trafiających do sprzedawców marki Magnat. Są efektem współpracy z ekspertami i handlowcami. Serwisy są także przyjazne dla Google, opracowane pod kątem SEO.

Wpisy poradnikowe to nie tylko prezentacja oferty/produktu, ale przede wszystkim artykuły – budowane na bazie najpopularniejszych zapytań użytkowników. Internauci szukają porad, inspiracji, rzetelnych informacji, które pomogą im podjąć decyzję zakupową. Wpisując zapytania trafiają na nasze fachowe porady, z których przechodzą na serwis docelowy.

Portal ekspercki na popularne zapytania użytkowników utrzymuje się na wysokiej pozycji w Google:

Beton Magnat opinie (1 strona, 2 pozycja).
Jak uzyskać efekt marmuru na ścianie (1 strona, 3 pozycja).

Portale tematyczne

W ramach działań marketingowych stworzyliśmy blog ekspercki na portalu tematycznym Moja Budowa, skupiającym inwestorów, którzy poszukują materiałów budowlanych i wykończeniowych. Pełne uzupełnienie profilu firmy, a przede wszystkim systematyczne zamieszczanie krótkich wpisów oraz rozbudowanych artykułów eksperckich skupiło wokół firmy grono obserwatorów.

Na Mojej Budowie umieszczamy krótkie wpisy z linkiem do rozbudowanych artykułów na naszych serwisach produktowych. A także tworzymy długie artykuły, dające użytkownikom gotowe rozwiązania, będące podpowiedzią czy też fachową instrukcją. Udzielamy się także na forum i odpowiadamy na komentarze. Te wszystkie działania mają na celu budowę pozycji eksperta. Portal tematyczny tworzą nie tylko specjaliści, ale przede wszystkim użytkownicy poszukujący fachowej wiedzy z danej dziedziny – nasze wpisy są właśnie odpowiedzią na takie zapotrzebowanie.

Zamieszczanie linków do sklepu z uznanego i cenionego przez internautów portalu tematycznego wzmacnia pozycję tego sklepu w wynikach wyszukiwania.

Zobacz konto Magnat na portalu tematycznym

Działania e-marketingowe – promocja ciekawego i atrakcyjnego dla użytkownika contentu

Nasze działania e-marketingowe skupione są na tworzeniu wartościowych treści na zaplecze wspierające, które są następnie promowane w celu sprowadzenia potencjalnych klientów i przeniesienia wartościowego ruchu na stronę docelową.

  • Dostarczamy treści wartościowe z punktu widzenia użytkownika: eksperckie, edukacyjne, poradnikowe, produktowe.
  • Dystrybuujemy i promujemy treści w ramach działań marketingu szeptanego i marketingu eksperckiego – przedruki artykułów na portalach, artykuły sponsorowane, gościnne wpisy na blogach, działania prosprzedażowe na tablicach ogłoszeń, prezentacje SlaidShare, wizytówki na popularnych portalach budowlanych, tworzenie kont firmowych, zamieszczanie wartościowych wpisów, zdjęć produktów, działania na tematycznych forach.
  • Prowadzenie redaktorskie i techniczne serwisów sprzedażowych. Wypełnianie treściami z zewnątrz i własnymi, unikalnymi. Zamieszczanie treści i ich optymalizacja oraz bieżące przygotowywanie grafik. Aktualizacja danych na stronach, dodawanie nowych produktów, zmiana cen itp. Pełna obsługa techniczna. Pomoc i doradztwo w doborze optymalnych i sprawdzonych rozwiązań, które zagwarantują funkcjonalność i sprawne działanie serwisu.
  • Pilnowanie aktualności i spójności komunikacji marki w Internecie. Przekaz dostosowywaliśmy indywidualnie do każdego kanału komunikacyjnego, jednocześnie dbając o to, by kontekst komunikacji realizował cel główny – wzrost sprzedaży, pozytywny odbiór marki.
divider

Skorzystaj z darmowej wyceny

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę cenową na wdrożenie i-Ekosystemu.

Zleć wycenę
Ikona Odwiedź nas

Odwiedź nas

Dobrzechów 446B
38-100 Strzyżów

Network Interactive - Logo