Dołącz do nas – czerp satysfakcję z dużych projektów i celebruj z nami sukcesy

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, która obsługuje międzynarodowych klientów oraz największe marki krajowe w zakresie skutecznych działań e-marketingowych. Na swoim koncie mamy sporo profesjonalnych wdrożeń e-sklepów i systemów B2B, serwisów i-Ekosystemu, stron produktowych, firmowych i portali – dla znanych polskich i zagranicznych marek (Śnieżka, Vidaron, WIMED, Puccini, Jean Louis David itp.).

Doświadczenie w realizacji dużych projektów dla prestiżowych marek i wiodących producentów pozwoliło nam na wypracowanie w zespole takiej metodologii pracy, która umożliwia nam realizację projektów wdrożeniowych i e-marketingowych w wyznaczonych terminach.

Na co dzień dbamy o fajną atmosferę pracy – żebyś nie musiał, a żeby Ci się chciało. Szanujemy siebie i swoją pracę. Przyjazna i nieformalna komunikacja to dla nas podstawa dobrej współpracy. Ludzie to kluczowy element naszego biznesu. Są dla nas najważniejsi, dlatego jesteśmy dla siebie partnerami, nie tylko współpracownikami.

Nasze działania skupiają się w kilku wyspecjalizowanych obszarach:

Co dajemy w zamian za Twoje zaangażowanie

Umowa o pracę ikona

Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, premie

8-godzinny czas pracy ikona

8-godzinny czas pracy, 5 dni w tygodniu

Zwrot kosztów dojazdu ikona

Zwrot kosztów dojazdu z Rzeszowa, Jasła, Krosna

Ciekawe projekty www ikona

Pracę nad ciekawymi projektami dla polskich i zagranicznych marek

Wymiana doświadczeń ikona

Stałą wymianę doświadczeń i wiedzy

Praca w zgranym zespole ikona

Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze

APLIKUJ do NETWORKA

Kierownik projektów internetowych

Miejsce pracy: Dobrzechów k. Strzyżowa.

Region: woj. podkarpackie

Zapewniamy dojazd z Rzeszowa, Sędziszowa Małopolskiego, Ropczyc, Krosna, Jasła i Brzozowa.


Zakres obowiązków:

  • kierowanie projektami internetowymi (obejmujące: przygotowanie niezbędnej dokumentacji, nadzór nad realizacją usług, kontrola jakości oraz raportowanie),
  • koordynowanie zadań dla zespołu (nadzorowanie prac zespołu, pilnowanie harmonogramu, przydzielanie zadań członkom zespołu wdrożeniowego),
  • raportowanie postępów realizacji projektów przed zarządem oraz klientami,
  • rozwiązywanie problemów pojawiających się w całym cyklu życia projektu,
  • analiza potrzeb klienta oraz definiowanie zakresu projektu,
  • doradztwo i wsparcie merytoryczne dla klientów,
  • nadzorowanie budżetu i harmonogramu projektów,
  • nadzór nad terminowością realizowanych projektów,
  • dbałość o jakość projektów,
  • komunikacja i współpraca z zespołem projektowym,
  • budowanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami.

Oczekiwania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów IT w zakresie projektowania i wdrażania sklepów internetowych,
  • orientacja w zagadnieniach związanych z projektowaniem i programowaniem serwisów internetowych,
  • praktyczna znajomość metodyki SCRUM,
  • teoretyczna wiedza w zakresie technologii internetowych oraz marketingu internetowego,
  • doświadczenie w pracy z multidyscyplinarnym zespołem projektowym (Biznes/UX/GFX/IT),
  • komunikatywność oraz umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu,
  • umiejętność zarządzania ryzykami, zmianami oraz raportowania postępów prac,
  • zdolności analityczne,
  • zaangażowanie i pomysłowość.

Oferujemy:

  • pracę w dziale kreatywnym, w dobrej atmosferze i w pozytywnym zespole przy innowacyjnych projektach,
  • umowa o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie 4000 - 6000 zł (w zależności od kompetencji),
  • 8-godzinny czas pracy, 5 dni w tygodniu,
  • możliwość zwiększania własnych kwalifikacji,
  • refundacja kosztów dojazdu lub dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Sędziszowa Małopolskiego, Ropczyc, Krosna, Jasła i Brzozowa,
  • komfort pracy związany z dobrą, opartą na systemach informatycznych, organizacją pracy,
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy.

Mile widziane

  • Znajomość i doświadczenie w pracy z technologią Magento,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.
 

KONTAKT

Jeśli jesteś zainteresowana/ny wyślij nam swoje CV oraz portfolio na adres:


Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem oraz dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).
Programista PHP – Magento

Szukamy zaangażowanych programistów ze znajomością systemu Magento, których pasją jest programowanie i rozwijanie zaawansowanych aplikacji. Szukamy ludzi, którzy posiadają predyspozycje do szybkiego przyswajania nowych technologii.

Miejsce pracy: Dobrzechów k. Strzyżowa.

Region: woj. podkarpackie.

Dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa lub refundacja kosztów dojazdu.


Opis stanowiska

  • Tworzenie oprogramowania w technologii PHP.
  • Tworzenie, rozwijanie i wsparcie projektów e-commerce Magento dla polskich i globalnych marek.
  • Aktywny udział w spotkaniach projektowych.
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w zakresie realizowanego projektu.
  • Weryfikacja, ewaluacja i implementacja potrzebnych zmian.

Wymagania

  • Znajomość technologii PHP i Magento.
  • Znajomość technologii front-end (HTML5, CSS3, jQuery, javascript).
  • Znajomość zagadnień relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów Klientów.
  • Chęć nauki nowych technologii pod okiem doświadczonych członków zespołu.
  • Chęć przekazywania wiedzy mniej doświadczonym członkom zespołu.
  • Zaangażowanie i pomysłowość.

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Wynagrodzenie 3000 - 6000 zł w zależności od kompetencji.
  • 8-godzinny czas pracy, 5 dni w tygodniu.
  • Dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa lub refundację kosztów dojazdu.
  • Motywacyjny system premiowy.
  • Możliwość zwiększania własnych kwalifikacji.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale kreatywnym, w dobrej atmosferze, w pozytywnym zespole.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z WordPress.
  • Doświadczenie w tworzeniu modułów dla Magento i WordPressa.
  • Znajomość GIT pracy przez VPN.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

Wyślij swoje CV

  • Wyślij swoje CV na adres: praca@network-interactive.pl dodając w tytule REKRUTACJA
  • Osoba kontaktowa: Piotr Zając
  • Telefon kontaktowy: +48 17 276 02 27, +48 504 467 887
Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem oraz dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, która obsługuje międzynarodowych klientów oraz największe marki krajowe w zakresie skutecznych działań e-marketingowych.

Network to interdyscyplinarny zespół PM, programistów, webdeveloperów, content marketingowców, grafików w którym wdrożenia e-commercowe oparte są na innowacyjnej metodzie „wdrożenia otwartego” i są częścią nowej na rynku usługi i-Ekosystemu.

Programista PHP

Szukamy zaangażowanych programistów, których pasją jest programowanie i rozwijanie zaawansowanych aplikacji. Szukamy ludzi, którzy chcą się uczyć i posiadają predyspozycje do szybkiego przyswajania nowych technologii.

Miejsce pracy: Dobrzechów k. Strzyżowa.

Region: woj. podkarpackie.

Dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa lub refundacja kosztów dojazdu.


Opis stanowiska

  • Tworzenie oprogramowania w technologii PHP.
  • Tworzenie, rozwijanie i wsparcie projektów e-commerce dla polskich i globalnych marek.
  • Aktywny udział w spotkaniach projektowych.
  • Współpraca z innymi członkami zespołu w zakresie realizowanego projektu.
  • Weryfikacja, ewaluacja i implementacja potrzebnych zmian.

Wymagania

  • Znajomość technologii PHP.
  • Znajomość technologii front-end (HTML5, CSS3, jQuery, javascript).
  • Znajomość zagadnień relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów Klientów.
  • Chęć nauki nowych technologii pod okiem doświadczonych członków zespołu.
  • Chęć przekazywania wiedzy mniej doświadczonym członkom zespołu.
  • Zaangażowanie i pomysłowość.

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Wynagrodzenie 2500 - 5000 zł w zależności od kompetencji.
  • 8-godzinny czas pracy, 5 dni w tygodniu.
  • Dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa lub refundację kosztów dojazdu.
  • Motywacyjny system premiowy.
  • Możliwość zwiększania własnych kwalifikacji.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale kreatywnym, w dobrej atmosferze, w pozytywnym zespole.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy z Magento i WordPressem.
  • Doświadczenie w tworzeniu modułów dla Magento i WordPressa.
  • Znajomość GIT pracy przez VPN.
  • Znajomość języka angielskiego.

Wyślij swoje CV

  • Wyślij swoje CV na adres: praca@network-interactive.pl dodając w tytule REKRUTACJA.
  • Osoba kontaktowa: Piotr Zając
  • Telefon kontaktowy: +48 17 276 02 27, +48 504 467 887
Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem oraz dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, która obsługuje międzynarodowych klientów oraz największe marki krajowe w zakresie skutecznych działań e-marketingowych.

Network to interdyscyplinarny zespół PM, programistów, webdeveloperów, content marketingowców, grafików w którym wdrożenia e-commercowe oparte są na innowacyjnej metodzie „wdrożenia otwartego” i są częścią nowej na rynku usługi i-Ekosystemu.

Content manager

Lubisz planować, masz mnóstwo świeżych pomysłów jak zbudować ciekawy, atrakcyjny dla użytkownika serwis, dobrze radzisz sobie z organizowaniem pracy własnej i całego zespołu – APLIKUJ. Ta praca jest stworzona dla Ciebie.

Miejsce pracy: Dobrzechów k. Strzyżowa.

Region: woj. podkarpackie

Refundujemy koszty dojazdu z Rzeszowa, Jasła, Krosna.


Opis stanowiska

  • Opracowanie i przygotowanie zawartości serwisów internetowych: od zaplanowania struktury strony, zebrania materiałów, po tworzenie treści, optymalizację SEO, delegowanie zadań, monitoring prac oraz kontakt z Klientem.
  • Opracowanie planu działań content marketingowych.
  • Koordynacja pracy zespołu zajmującego się tworzeniem stron WWW – ścisła współpraca z grafikami, webmasterami, marketingowcami. Dbałość o sprawny przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu.
  • Tworzenie i optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) i potrzeb użytkowników (UX). Aktualizowanie treści na stronach internetowych.
  • Dystrybucja i marketing treści za pomocą różnych kanałów komunikacji.
  • Prowadzenie działań w mediach społecznościowych.
  • Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji.
  • Organizowanie i prowadzenie konkursów internetowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w pracy nad projektami stron internetowych.
  • Doświadczenie w tworzeniu rozbudowanego contentu.
  • Znajomość aktualnych trendów w content marketingu.
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność terminowej realizacji zadań.
  • Zainteresowanie marketingiem internetowym i branżą e-commerce.
  • Umiejętność przeprowadzania researchu (gromadzenia i porządkowania informacji, szukania relacji i zależności pomiędzy poszczególnymi faktami).
  • Umiejętność tworzenia angażującego contentu o różnorodnej tematyce – od tekstów na strony www, przez artykuły blogowe, poradnikowe i po opisy produktów, prezentacje, itd.
  • Umiejętność komunikacji z zespołem i formułowania rekomendacji.

Oferujemy

  • Umowę o pracę, wynagrodzenie na poziomie 3000 – 4000 zł.
  • 8-godzinny czas pracy, 5 dni w tygodniu.
  • Pracę nad ciekawymi projektami dla polskich i zagranicznych marek.
  • Stałą wymianę doświadczeń i wiedzy.
  • Refundację kosztów dojazdu z Rzeszowa, Jasła, Krosna.

Mile widziane

  • Znajomość użytkowa platform Magento i WordPress.
  • Znajomość technik marketingu internetowego.
  • Znajomość zasad optymalizacji stron i treści pod kątem SEO.
  • Znajomość kanałów social media.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Zdolność do samodzielnej pracy oraz podejmowania decyzji.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Zaangażowanie oraz chęć rozwoju osobistego.
 

Wyślij swoje CV

Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem oraz dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).
WordPress Developer

Poszukujemy do pracy w naszym zespole osobę na stanowisko WordPress Developer. Poniżej przedstawiamy zakres prac na takim stanowisku, nasze oczekiwania oraz wstępne warunki jakie możemy zaproponować. Jeżeli jesteś zainteresowany – skontaktuj się z nami na dane podane poniżej.

Miejsce pracy: Dobrzechów k. Strzyżowa.

Region: woj. podkarpackie.

Dojazd do miejsca pracy z Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa lub refundacja kosztów dojazdu.


Opis stanowiska

  • Tworzenie szablonów stron internetowych na podstawie projektów graficznych
  • Tworzenie Landing Page, na podstawie projektów graficznych i opracowanych koncepcji
  • Tworzenie wtyczek/pluginów na potrzeby projektów
  • Prace związane z aktualizacją, utrzymaniem i rozwojem obecnych stron opartych na WordPressie
  • Współpraca z działem graficznym

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub udokumentowane przykłady realizacji
  • Dobra znajomość WordPressa / PHP
  • Dobra znajomość HTML5, CSS3, Twitter Bootstrap
  • Znajomości SQL na potrzeby CMS
  • UI/UX i Responsive Web Design
  • Mile widziana znajomość Google api
  • Mile widziana dobra znajomość jQuery, Javascript, Ajax
  • Samodzielność, podejmowanie inicjatywy oraz kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub współpracę B2B
  • Wynagrodzenie 3000 – 4500 zł w zależności od kompetencji
  • 8-godzinny/5-dniowy tydzień pracy
  • Dojazd do miejsca pracy z: Rzeszowa, Krosna, Jasła i Brzozowa
  • Komfort pracy związany z dobrą, opartą na systemach informatycznych, organizacją pracy
  • Pracę w dobrej atmosferze, w pozytywnym zespole
  • Motywacyjny system premiowy
  • Możliwości zwiększania własnych kwalifikacji
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy

Wyślij swoje CV

Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem oraz dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).

Jesteśmy firmą na wznoszącej fali rozwoju. Wypracowaliśmy w zespole taką metodologię pracy, która umożliwia nam realizację projektów wdrożeniowych i e-marketingowych w wyznaczonych terminach. Chętnie wdrażamy nowe, ciekawe pomysły – jesteśmy otwarci na Twoje propozycje. Równie chętnie dzielimy się własnymi doświadczeniami i wypracowanymi metodami działań e-marketingowych i współpracy z klientami.

Na co dzień dbamy o fajną atmosferę pracy – żebyś nie musiał, a żeby Ci się chciało. Szanujemy siebie i swoją pracę. Przyjazna i nieformalna komunikacja to dla nas podstawa dobrej współpracy. Ludzie to kluczowy element naszego biznesu. Są dla nas najważniejsi, dlatego jesteśmy dla siebie partnerami, nie tylko współpracownikami.

Nasze działania skupiają się w kilku wyspecjalizowanych obszarach:

  • wsparcie dla e-commerce w celu zwiększania sprzedaży przez:
    • tworzenie i-Ekosystemów wspierających sprzedaż usług / produktów,
    • tworzenie wartościowego i skutecznego contentu,
    • promocję stworzonego contentu wśród grup docelowych
    • działania e-marketingowe w oparciu o content marketing
  • wdrażanie sklepów internetowych w oparciu o Magento,
  • wdrażanie stron internetowych w oparciu o WordPress,
  • wsparcie techniczne sklepów internetowych opartych o Magento,
  • wsparcie techniczne stron www opartych o WordPress.

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij nam swoje CV. Na pewno je przejrzymy i skontaktujemy się z Tobą, gdy okaże się dla nas interesujące.

Załącz CV

Stanowisko:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz.883).

wdrozenia-wordpresswdrozenia-wordpress-hover
wdrozenia-magentowdrozenia-magento-hover
wsparcie-magentowsparcie-magento-hover
iekosystemiekosystem-hover
skuteczny-contentskuteczny-content-hover
webeksperciwebeksperci-hover
Zadaj pytanie on-line