Kompleksowe działania
e-commerce

Wdrożenia
WordPress
Wdrożenia
Magento
Wsparcie
techniczne
Dedykowane
i-Ekosystemy
Content
marketing
Analityka
e-commerce
Konsultacje
i doradztwo

Wdrożenia sklepów
na Magento

Realizujemy kompleksowe wdrożenia

od instalacji i konfiguracji Magento, wdrożenia wszelkich potrzebnych rozszerzeń, przez wprowadzenie produktów wraz z opisami, zdjęciami i cechami, po optymalizację procesu zakupu i dostosowanie do obowiązującego prawa.

Korzyści:

Szybkie wdrożenie.

Oszczędność czasu i pieniędzy.

Dostosowanie do potrzeb.

Wsparcie sklepów
na Magento

Oferujemy usługę wsparcia powdrożeniowego sklepów opartych o Magento – zarówno własnych wdrożeń, jak i tych wykonanych przez firmy zewnętrzne. Skupiamy się na optymalizacji elementów wpływających na pozytywne doświadczenia użytkownika (UX), zwiększając sprzedaż.

Korzyści:

Optymalizacja kosztów.

Rozwiązywanie problemów.

Wzrost sprzedaży.

Dogodne modele współpracy.

Wdrożenia systemów
B2B/B4B w oparciu o Magento

W biznesie uwzględniamy bardzo ważny czynnik ludzki (B4B – systemy dla firm, marketing dla firm). Proponujemy wdrożenie otwarte, które idealnie wpisuje się w koncepcję wdrożeń platform B2B/B4B. Uzyskujemy platformę realnie dostosowaną do potrzeb użytkownika końcowego.

Korzyści:

Optymalizacja procesu sprzedaży.

Dostosowanie do potrzeb.

Dedykowane rozwiązania.

Z i-Ekosystemu skorzystało
wiele znanych marek

Śnieżka logo
Puccini Logo
Cerrad Logo
Datex Logo
Wimed Logo
Modernforms Logo
PSB Model Logo
Emmed Logo
Beglosy Logo
Biomed Logo
Jean Louis David Logo
Vidaron Logo
Magnat Logo
Stargres Logo
Kubara Logo
basco2 Logo
Marcopol Logo
TheTags Logo

Wdrożenia serwisów
na WordPressie

Tworzymy wyspecjalizowane portale informacyjne i eksperckie, serwisy produktowe, miniserwisy (Landing Page), strony firmowe i sprzedażowe. Realizujemy strony www pod konkursy internetowe, które generują duży ruch na stronie docelowej.

Korzyści:

Duży ruch, sporo przejść na stronę docelową.

Wysokie pozycje w szybkim czasie.

Promocja marki, budowa zaufania.

Marketing
e-commerce

Realizujemy skuteczną strategię content marketingową (tworzymy i promujemy wartościowy content, zachęcamy do zakupu poprzez ciekawe artykuły, przydatne poradniki, angażującą grafikę). Prowadzimy konstruktywny dialog z Klientem.

Korzyści:

Wzrost sprzedaży i pozycji w Google.

Większy zasięg przekazu, dotarcie do nowych Klientów.

Pozytywny wizerunek marki, zdobycie lojalności Klientów.

Pozycja branżowego eksperta, autorytet w danej dziedzinie.

Budowa
i-Ekosystemów

Projektujemy i budujemy dedykowane i-Ekosystemy, czyli dokładnie zaplanowaną sieć powiązanych ze sobą stron i sklepów. Wychodzimy od przygotowania bazy, czyli strony docelowej – sklepu internetowego lub strony firmowej – na którą będzie kierowany ruch. Następnie tworzymy solidne zaplecze sprzedażowe, wypełnione wartościowym contentem (przydatnym i atrakcyjnym dla użytkowników), który systematycznie promujemy w ramach marketingu eksperckiego, szeptanego i na portalach społecznościowych. Nasz i-Ekosystem to doskonały sposób na rozwiązywanie problemów sprzedażowych i komunikacyjnych.

Korzyści:

Wysokiej jakości ruch sprowadzany na stronę docelową (np. e-sklep).

Wyższa konwersja, większa sprzedaż.

Dotarcie do szerokiego grona potencjalnych Klientów.

Schemat i-Ekosystemu

Audyt
i strategia

Przeprowadzamy audyt istniejącej strony/sklepu wraz z rekomendacją i wdrożeniem zmian, które zwiększą konwersję i sprzedaż. W przypadku stworzenia od podstaw nowej strony/e-sklepu przed wdrożeniem przeanalizujemy potrzeby Klienta, specyfikę promowanych produktów i grupy docelowej, proponując rozwiązania gwarantujące sukces. Opracujemy mocną strategię marketingową, która pozwoli nam dobrać odpowiednie narzędzia i zrealizować założone cele. Zaplanujemy strukturę i-Ekosystemu (wybierzemy kluczowe produkty/usługi, określimy tematykę stron zapleczowych, dopasujemy optymalne kanały dystrybucji).

Audyt i strategia i-Ekosystemu schemat

Rozbudowa
i-Ekosystemu

Wdrażamy zaplecze contentowe, stopniowo je rozbudowując. Na początek tworzymy kilka serwisów tematycznych/stron produktowych, które wspierają e-sklep lub stronę firmową w procesie budowy wartościowego ruchu. Następnie wdrażamy rozbudowane serwisy sprzedażowo-edukacyjne, portale eksperckie, strony konkursowe, równolegle tworzymy blogi zewnętrzne na portalach branżowych i konta firmowe na portalach społecznościowych. Rozbudowując stopniowo i -Ekosystem tworzymy i wzmacniamy pozytywny wizerunek marki, zwiększamy zasięg dystrybucji treści (docierając do szerokiego grona potencjalnych Klientów, zainteresowanych ofertą).

Rozbudowa i-Ekosystemu schemat

Tworzenie contentu
i marketing

Tworzymy wartościowy content na serwisy główne (e-sklepy i strony firmowe) oraz zaplecze wspierające. Zamieszczamy oryginalne opisy produktów, przydatne wpisy poradnikowe, eksperckie  porady, angażujące infografiki, ciekawe artykuły sponsorowane, wyczerpujące case study. Opracowujemy nowoczesne mailingi, strony konkursowe. Atrakcyjny content dystrybuujemy i promujemy w ramach działań marketingowych (na popularnych portalach branżowych, blogach i forach tematycznych). Dzięki dobremu contentowi nasz Klient staje się branżowym ekspertem, zyskuje zaufanie i autorytet, a dzięki temu sprzedaje znacznie więcej.

Tworzenie contentu i marketing schemat

Monitorowanie, analiza
i rekomendacje

Kontrolujemy i na bieżąco monitorujemy wygenerowany ruch. Systematycznie i precyzyjnie analizujemy dotychczasowe działania, oceniamy ich skuteczność, w razie potrzeby wdrażamy nowe rozwiązania. I-ekosystem dostosowujemy do aktualnych trendów, pozytywnie wpływając na zaangażowanie użytkowników w e-sklepach i serwisach zapleczowych. Wdrażamy nowe formy promocji dostosowane do aktualnej oferty Klienta i potrzeb odbiorców. Rekomendujemy usługi, które pozwolą zrealizować nowe cele, dostarczamy raporty z wynikami naszych prac oraz propozycjami zmian.

Monitorowanie i rekomendacje schemat

Analityka
e-commerce

Analityka e-commerce obejmuje profesjonalne audyty: stron i sklepów, komunikacji z grupą docelową, działań w wyszukiwarkach (SEM i SEO), działań e-marketingowych. Przedstawiamy fachowy raport z rekomendacjami i wskazówkami.

Korzyści:

Wzrost sprzedaży.

Wzrost pozycji strony w wyszukiwarkach.

Zwiększenie ruchu organicznego.

Zmniejszenie wskaźnika odrzuceń.

Zwiększenie ilości wykonywanych telefonów.

Skorzystaj z darmowej wyceny

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę cenową na wdrożenie i-Ekosystemu.

Zleć wycenę