fbpx

Z branży

30 sierpnia 2021

Open Source czy SaaS?

Open Source czy SaaS?
Odpowiedź jest prosta: to zależy. Wybierając CMS dla sklepu trzeba wziąć pod uwagę kilka ważnych aspektów, jak choćby budżet, pożądane moduły i funkcjonalności, poziom trudności systemu i jego złożoność. Przed podjęciem decyzji warto poznać najpopularniejsze CMSy i przede wszystkim – porozmawiać ze specjalistą, który najlepiej dobierze system do potrzeb i […]
29 sierpnia 2021

Magento i sprzedaż B2B w 2021 roku

Magento i sprzedaż B2B w 2021 roku
Pandemia przetasowała karty, zwłaszcza w rynku e-commerce. W kontekście sprzedaży B2B nastąpiły wyraźne zmiany, zwłaszcza jeśli chodzi o profil konsumentów, ich zachowania i czynniki wpływające na decyzje zakupowe. Warto zwrócić uwagę zwłaszcza na jeden trend – ogromna część konsumentów przyjęła cechy tzw. millenialsów, których największą cechą charakterystyczną jest wzrastanie w […]
17 sierpnia 2021

Platforma dla sklepu internetowego – co jes...

Platforma dla sklepu internetowego – co jest ważne przy wyborze?
Wejście do świata e-commerce wiąże się z koniecznością podejmowania wielu decyzji, a każda z nich może mieć istotny wpływ na rozwój biznesu. Jedną z najważniejszych jest z pewnością wybór platformy sprzedażowej, na której będzie funkcjonował sklep. Jej niewłaściwy dobór może skutkować trudnościami w zarządzaniu sprzedażą i generować spore koszty. SaaS, […]
20 lipca 2021

Kilka kroków w stronę dobrego artykułu blogowego

Kilka kroków w stronę dobrego artykułu blogowego
Na skróty: Wartościowy content Ciekawe infografiki Struktura tekstu Dodatkowe funkcjonalności Dobry wpis na blogu to klucz do sukcesu, a wartościowe treści przynoszą realne korzyści – ruch, który przynosi sprzedaż. Potencjalni klienci zdecydowanie bardziej ufają artykułom i poradnikom, niż firmowym reklamom. Oczywiście każdy artykuł publikowany na stronie firmowej czy na blogu […]
15 lipca 2021

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?
Prowadzenie sklepu internetowego samodzielnie jest możliwe, w przypadku niewielkich biznesów, jednak w miarę rozwoju niezbędna okaże się specjalistyczna wiedza i umiejętności, które pozwolą na szybkie reagowanie na wszystkie potrzeby klientów e-sklepu. Coraz więcej firm decyduje się na outsourcing zadań IT i korzystanie z profesjonalnych usług programistycznych – przekazanie zadań, które […]
5 lipca 2021

Migracja z Magento 1 do Magento 2 – koniecz...

Migracja z Magento 1 do Magento 2 – konieczność czy szansa?
Wsparcie dla Magento 1 oficjalnie zakończyło się w czerwcu 2020 roku, co równa się z brakiem aktualizacji i nowych funkcjonalności, a także (i przede wszystkim) brakiem bezpieczeństwa. Wygaszenie supportu Magento 1 oznacza, że właściciele sklepów wdrożonych na tej wersji pozostaną bez jakiejkolwiek opieki Adobe, a wszystkie pojawiające się dziury w […]
17 maja 2017

Czym jest content shock i dlaczego powinniśmy się...

Czym jest content shock i dlaczego powinniśmy się go bać?
Świat biznesu z roku na rok produkuje coraz więcej treści, a ukute przez Billa Gates’a hasło content is king przez ponad 20 lat nie straciło na aktualności. Jednak skuteczność marketingu treści odbija swoje piętno na rynku, a pojęcie content shock’u coraz głośniej rozbrzmiewa na branżowych konferencjach. Czy czeka nas zmierzch […]