fbpx

News

18 listopada 2021

Zaplecze SEO – co musisz o nim wiedzieć?

Zaplecze SEO – co musisz o nim wiedzieć?
Głównym celem budowy zaplecza SEO jest pozycjonowanie strony macierzystej, czyli witryny do której odsyłają linki zamieszczane w różnych miejscach wdrażanych serwisów. Jest to odpowiedź na zmieniające się algorytmy wyszukiwarek, które w obecnych czasach bardzo dobrze radzą sobie z wykrywaniem odnośników nienaturalnych – techniki wykorzystywane kilka lat temu do pozycjonowania stron […]
25 października 2021

Programista PHP MID – oferta pracy

Programista PHP MID  – oferta pracy
Do naszego zespołu poszukujemy PROGRAMISTY, który będzie odpowiedzialny za rozwój systemów e-commerce tworzonych w języku PHP.
1 września 2021

Dofinansowanie cyfryzacji firmy – pomożemy ...

Dofinansowanie cyfryzacji firmy – pomożemy Ci uzyskać bon na cyfryzację
Zgłoś się do nas – pomożemy Ci uzyskać bon na cyfryzację nawet do 255 tys. złotych (85% dofinansowania)! Bon na cyfryzację to bezzwrotna dotacja przyznawana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, którego głównym celem jest wsparcie w rozwoju tych przedsiębiorstw, które stawiają na prężny rozwój w kierunku […]
30 sierpnia 2021

Open Source czy SaaS?

Open Source czy SaaS?
Odpowiedź jest prosta: to zależy. Wybierając CMS dla sklepu trzeba wziąć pod uwagę kilka ważnych aspektów, jak choćby budżet, pożądane moduły i funkcjonalności, poziom trudności systemu i jego złożoność. Przed podjęciem decyzji warto poznać najpopularniejsze CMSy i przede wszystkim – porozmawiać ze specjalistą, który najlepiej dobierze system do potrzeb i […]
29 sierpnia 2021

Magento i sprzedaż B2B w 2021 roku

Magento i sprzedaż B2B w 2021 roku
Pandemia przetasowała karty, zwłaszcza w rynku e-commerce. W kontekście sprzedaży B2B nastąpiły wyraźne zmiany, zwłaszcza jeśli chodzi o profil konsumentów, ich zachowania i czynniki wpływające na decyzje zakupowe. Warto zwrócić uwagę zwłaszcza na jeden trend – ogromna część konsumentów przyjęła cechy tzw. millenialsów, których największą cechą charakterystyczną jest wzrastanie w […]
17 sierpnia 2021

Platforma dla sklepu internetowego – co jes...

Platforma dla sklepu internetowego – co jest ważne przy wyborze?
Wejście do świata e-commerce wiąże się z koniecznością podejmowania wielu decyzji, a każda z nich może mieć istotny wpływ na rozwój biznesu. Jedną z najważniejszych jest z pewnością wybór platformy sprzedażowej, na której będzie funkcjonował sklep. Jej niewłaściwy dobór może skutkować trudnościami w zarządzaniu sprzedażą i generować spore koszty. SaaS, […]
20 lipca 2021

Kilka kroków w stronę dobrego artykułu blogowego

Kilka kroków w stronę dobrego artykułu blogowego
Na skróty: Wartościowy content Ciekawe infografiki Struktura tekstu Dodatkowe funkcjonalności Dobry wpis na blogu to klucz do sukcesu, a wartościowe treści przynoszą realne korzyści – ruch, który przynosi sprzedaż. Potencjalni klienci zdecydowanie bardziej ufają artykułom i poradnikom, niż firmowym reklamom. Oczywiście każdy artykuł publikowany na stronie firmowej czy na blogu […]
15 lipca 2021

Aplikacja do samodzielnego przygotowania sklepu n...

Aplikacja do samodzielnego przygotowania sklepu na Magento 2
Rynek e-commerce bardzo szybko się rozwija, coraz więcej osób chce rozpocząć sprzedaż online, stąd duże zapotrzebowanie na narzędzia, dzięki którym można szybko i bez dużej wiedzy technicznej stworzyć sklep internetowy. Monitorujemy zmiany na rynku, śledzimy trendy i bacznie analizujemy potrzeby naszych Klientów. Z tej obserwacji narodził się pomysł na aplikację […]
15 lipca 2021

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?
Prowadzenie sklepu internetowego samodzielnie jest możliwe, w przypadku niewielkich biznesów, jednak w miarę rozwoju niezbędna okaże się specjalistyczna wiedza i umiejętności, które pozwolą na szybkie reagowanie na wszystkie potrzeby klientów e-sklepu. Coraz więcej firm decyduje się na outsourcing zadań IT i korzystanie z profesjonalnych usług programistycznych – przekazanie zadań, które […]
7 lipca 2021

Zaplecze contentowe i SEO – inwestycja, któ...

Zaplecze contentowe i SEO – inwestycja, która się opłaca
Budowa zaplecza contentowego i SEO to opcja dla osób nastawionych na realny efekt. Składa się na nie szereg procesów i działań, które dopiero po pewnym czasie przynoszą wymierne korzyści – musisz mieć świadomość, że to inwestycja wymagająca sporej dawki cierpliwości. Budowę własnego zaplecza można porównać do budowy własnego domu – […]
5 lipca 2021

Migracja z Magento 1 do Magento 2 – koniecz...

Migracja z Magento 1 do Magento 2 – konieczność czy szansa?
Wsparcie dla Magento 1 oficjalnie zakończyło się w czerwcu 2020 roku, co równa się z brakiem aktualizacji i nowych funkcjonalności, a także (i przede wszystkim) brakiem bezpieczeństwa. Wygaszenie supportu Magento 1 oznacza, że właściciele sklepów wdrożonych na tej wersji pozostaną bez jakiejkolwiek opieki Adobe, a wszystkie pojawiające się dziury w […]
22 września 2020

Marcopol – platforma B2B i e-sklep dla prod...

Marcopol – platforma B2B i e-sklep dla producenta elementów złącznych
Wykorzystaliśmy Magento jako podstawę wdrożenia systemu B2B – platformy sprzedażowej dla firmy Marcopol, wiodącego polskiego producenta elementów złącznych. Wykorzystując szereg funkcjonalności i rozszerzeń zbudowaliśmy system informatyczny, ułatwiający wymianę informacji i usprawniający sprzedaż poprzez automatyzację procesów składania i realizacji zamówień. Zakres współpracy Wdrożenie platformy B2B Rozwój platformy Pełne wsparcie techniczne Co […]