Audyt sklepu Magento z rekomendacjami
Kompleksowy audyt e-commerce, który rozwiązuje problemy sklepu: techniczne, UX, SEO, wersji mobilnej, contentowe, marketingowe oraz estetyczne. Otrzymujesz konkretne rekomendacje oraz eksperckie wsparcie, wiesz co poprawić, by zwiększyć sprzedaż. Audyt techniczny już od 800 zł, pozostałe pakiety w promocji.
Korzyści:
Wzrost sprzedaży.
Wyższa pozycja w wyszukiwarce.
Wzrost zaufania Klientów.

Wdrożenie Magento B2C i B2B
Wdrożenie sklepu Magento w 4 tygodnie i B2B w 2 miesiące. Korzystamy z gotowych rozwiązań, znacznie redukując koszty i pozwalając na szybsze rozpoczęcie sprzedaży. Integracje Magento m.in. z systemem BaseLinker, ERP (Navireo), SAP B1. Migracje z innych platform oraz z Magento 1 do Magento 2.
Korzyści:
Optymalizacja kosztów.
Rozwiązywanie problemów.
Wzrost sprzedaży.
Dogodne modele współpracy.

Wsparcie i obsługa sklepu na Magento
Kompleksowe doradztwo techniczne i marketingowe. Bieżąca obsługa panelu administracyjnego Magento. Aktualizacja systemu i rozszerzeń, rozwój funkcjonalności. Dokańczanie rozpoczętych wdrożeń Magento wraz z pełnym wsparciem powdrożeniowym.
Korzyści:
Optymalizacja procesu sprzedaży.
Dostosowanie do potrzeb.
Dedykowane rozwiązania.

Content marketing
Tworzenie i dystrybucja wartościowych treści, zgodnych z zasadami SEO i potrzebami Klientów. Pozyskiwanie linków poprzez wysokiej jakości artykuły sponsorowane oraz linki reklamowe. Tworzenie stron zapleczowych. Wsparcie eksperckie, pomoc przy optymalizacji treści SEO.
Korzyści:
Szybkie i proste wdrożenie.
Bezpłatny proces tworzenia sklepu.
Nowoczesna platforma Magento.
Wsparcie konsultantów.

Optymalizacja Magento pod SEO
Optymalizacja techniczna SEO sklepu Magento. Tworzenie i wdrażanie wysokiej jakości treści SEO — oryginalnych opisów kategorii, unikatowych opisów dla kilkuset produktów, oraz parametrów (meta dane, struktura nagłówków, linki, atrybuty alt itp.). Optymalizacja istniejących treści SEO w obrębie sklepu Magento.
Korzyści:
Wzrost sprzedaży i pozycji w Google.
Większa liczba potencjalnych Klientów.
Większa rozpoznawalność i wzrost zaufania do marki.
Długotrwały efekt pozycjonowania.
