Niecodzienne wykorzystanie Magento – SocialHub
2017-01-01Siłownie zewnętrzne – kolejny serwis produktowy dla WIMED
2017-01-08Pierwszy z serii serwisów dla marki Jean Louis David właśnie ujrzał światło dzienne. Jest to serwis internetowy z oficjalnym cennikiem salonów fryzjerskich marki Jean Louis David. Powstał w oparciu o system WordPress. Jego zadaniem głównym jest użyteczne i sprawne prezentowanie cennika usług firmowych salonów fryzjerskich w całej Polsce.
Powodów było kilka, ale jednym z głównych były ograniczone możliwości serwisu firmowego w kreowaniu wyglądu strony cenników poszczególnych salonów oraz optymalizacji ścieżki dotarcia użytkowników do tych cenników. Rodziło to wiele kłopotów i obniżało pozytywne odczucia w korzystaniu z serwisu.
Klient przyjął naszą rekomendację organizacji cenników na zupełnie nowej domenie i podlinkowanie jej na stronie firmowej.
Efekt naszej pracy można zobaczyć pod adresem: http://salony-jeanlouisdavid.pl
Wyróżnikiem jest przede wszystkim prostota i wysoka użyteczność w dotarciu do kluczowych informacji – cenników poszczególnych salonów fryzjerskich. Serwis w każdym miejscu prowadzi użytkownika do głównego celu – wyboru salonu fryzjerskiego a następnie zaprezentowania jego cennika i kilku przydatnych informacji o samym salonie.
Układ elementów, funkcjonalności i architektura informacji zostały zaprojektowane tak, by zarówno na stronie głównej, jak i na podstronach z listą salonów w poszczególnych miastach, potencjalny klient miał szybki dostęp do wyboru / zmiany miasta lub bezpośredniego wyboru konkretnego salonu.
Do nazw salonów użyto ich lokalizacji, by ułatwić dobór najbliższego salonu. Nazwy salonów zostały zoptymalizowane według określonego klucza tak, by ułatwić potencjalnemu klientowi lokalizację salonu w danym mieście. Jeżeli salon zlokalizowany jest w jakimś centrum handlowym, to nazwa tego centrum jest pierwszym elementem w członie, a zaraz po niej występuje nazwa ulicy. Ma to związek z faktem, iż mieszkańcom miast szybciej jest niejednokrotnie skojarzyć lokalizację centrum handlowego niż nazwę ulicy.
Adresy URL zostały przygotowane tak, by sugerować użytkownikowi lokalizację:
> http://salony-jeanlouisdavid.pl
> http://salony-jeanlouisdavid.pl/cennik/bydgoszcz
> http://salony-jeanlouisdavid.pl/bydgoszcz/c-h-focus-mall-jagiellonska-39-47
Na stronie konkretnego salonu kluczową informacją jest cennik, który zajmuje główną część strony. Panel boczny został wykorzystany do prezentacji równie ważnych informacji na temat salonu: zdjęcia (by wizualnie pokazać salon) oraz godziny otwarcia.
Zawsze widoczne są także elementy sprzedażowe: numer telefonu oraz button do przejścia do systemu rezerwacji online.
Zadania serwisu to przede wszystkim:
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą w zakresie projektowania i wdrażania serwisów typu Landing Page w ramach budowy i-Ekosystemów wspierających sprzedaż oraz realizacji kampanii content marketingu – zapraszamy do kontaktu.
Inne artykuły, które warto przeczytać