Wdrożenia otwarte Magento – na czym polegają?
2018-04-05Network Interactive na XIV Targach e-HANDLU
2018-04-17Jak sprawić, by ruch sprowadzany na sklep internetowy był wysokiej jakości i odznaczał się większym stopniem konwersji? Czy jest skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych odbiorców ułatwiając im dostęp do atrakcyjnych treści?
My znamy sposób na zapewnienie potrzeb informacyjnych użytkowników, przekierowując ich jednocześnie na stronę docelową. Poznaj nasz sposób na rozwiązywania problemy sprzedażowe i komunikacyjne naszych klientów: I-ekosystem.
Na czym to polega? Punktem wyjściowym jest budowa i przygotowanie bazy, czyli strony docelowej, na którą będzie kierowany ruch (strona firmowa lub sklep internetowy). Następnie powstaje solidne zaplecze sprzedażowe – optymalne i wartościowe zaplecze contentowe. Istotą i-ekosystemu jest spójność komunikacji i wypełnianie strony docelowej i zaplecza wartościowymi treściami oraz ich dystrybucja w ramach marketingu eksperckiego, szeptanego i na portalach społecznościowych.
Dowiedz się więcej o i-ekosystemie: http://i-ekosystem.pl/
Tworząc i-ekosystemy dobieramy odpowiadające potrzebom projektu kanały, które podzielone są na trzy obszary.
Do promocji i dystrybucji treści wykorzystujemy portale zewnętrzne – blogi, serwisy tematyczne, fora internetowe, tablice ogłoszeń. Za pomocą mediów zewnętrznych (treści generowanych przez internautów) tworzymy i wzmacniamy pozytywny wizerunek marki, zwiększamy zasięg dystrybucji treści (docieramy do zainteresowanych nią użytkowników). Realizujemy również działania marketingowe w mediach społecznościowych i wchodzimy w interakcje z użytkownikami portali społecznościowych.
Na potrzeby projektu redagujemy artykuły sponsorowane, przygotowujemy banery i kampanie AdWords, reklamy płatne na Facebooku.
Poniżej przedstawiamy przykładowe zaplecze contentowe, które stworzyliśmy dla jednego z naszych klientów – internetowego sklepu meblowego AAAA Meble.
Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zadzwoń lub napisz: https://network-interactive.pl/kontakt/
Inne artykuły, które warto przeczytać